bash.org.pl

2 maja 2005 10:15
#3735 + -91 -  
[gg]
yyy: czemu nie macie kanalu na irc'u
xxx: muszę założyć
xxx: właśnie
yyy: na quakenet.org ?
xxx: nie wiem
xxx: może na quaknet
xxx: może na mircu
2 pazdziernika 2006 18:01
#86762 + -87 -  
<Aga> jestem chora
<Aga> jest mi zimno
<Aga> idź po kubeczek gorący
<Rezul> no coz, to na kiedy mam zamowic karawan
20 marca 2008 13:12
#353371 + -85 -  
<mim> nie pytaj "co Prezydent może zrobić dla kraju" - zapytaj: "co TY możesz zrobić aby ON tego nie zrobił!"
4 grudnia 2011 20:02
#4343243 + -84 -  
<omg> kobiety nawet jak mają pojęcie o informatyce, to tak naprawdę go nie mają. jak można powiedzieć, że string przechować 255 znaków? NULL też znak, coś jak miseczka A, nie ma, ale jest
4 lutego 2005 18:00
#1347 + -81 -  
<Holek> MEdia Markt ;)
<antharax> nie lubie mm
<Holek> anth: to juz wiem, czemu nazywaja cie idiota ;)
<nilhir> :D
<antharax> hahahahah
<dabroz> mm - nie dla antha
<antharax> ;DDD
9 listopada 2014 16:02
#4858959 + -78 -  
< kretu> ale jest przeciez iso fedory z kde
< kretu> poszukaj głębiej
< m477> wlasnie chce uciec od kde
< Wizard> m477: Ono nie jest zbyt szybkie, pewnie cię nie dogoni.
22 marca 2014 18:04
#4856331 + -72 -  
<@Tacet> Zagadka, w jakim czasie (asymptotycznym) mozna policzyc, dla *kazdego* wierzcholka w drzewie, liczbe rowna sumie odleglosci do wszystkich, innych wierzcholkow?
<Gynvael> 7 minut
7 lutego 2005 14:33
#1398 + -71 -  
<abw> (pawelb@IN) tam dużo tego jest
<agaran> pawelb: Ty pracujesz w ibmie?;>
<Sardzent> nieee on chyba tylko tak glupio wyglada :))))))
15 sierpnia 2004 21:16
#5 + -70 -  
<ndv> lol, hello world skompilowane gcj zajmuje 8,5 Megabjta
<ndv> kocham takie wynalazki jak java
<ndv> to sie nazywa postep
<ndv> hello world w java++ pewnie bedzie zajmowalo pol giga
12 stycznia 2005 21:13
#951 + -68 -  
<^Abaddon^> v3n0n: sam mówiłeś, że trzeba próbować komercyjnych rozwiązań ;d
<v3n0n> narazie szkoda kasy ;> na komercje
<^Abaddon^> fakt
<v3n0n> a niema mozliwosci kupna jakiegos 'pirata'
<v3n0n> wiec trzeba free softu uzywac ;p
<^Abaddon^> jest, ale wysoko karalna
<v3n0n> hm?
<v3n0n> a, taka...
<^Abaddon^> i potem ciągniesz laski w więzieniu ;]
7 listopada 2013 08:21
#4854021 + -53 -  
<arro> od ostatniego tygodniu ubostwiam sluchawki
<99conv> co sie stalo? czyzbys odkryl flac? :D
<arro> nie, ogladanie pornola z dzwiekiem dojezdzajac do uczelni to zajebista sprawa
<99conv> haha :D zbierasz pewnie teraz na glosniki do m2 z nadzieja na codzienny seks
6 grudnia 2004 19:26
#535 + -50 -  
<czemu> gadu-gadu.org roxuje :)
<czemu> Pojawła nowa wersja Skype przystosowana pod platformę
<czemu> windows'owską. Oznaczona została ona numerem 1.0.0.100.
<czemu> Zmiany:
<czemu> -dostęp do danych wewnątrz programu,
<czemu> -zwiększanie się bufora
<czemu> (a teraz oryginał ze strony skype.com):
<czemu> Change Log
<czemu> 12.11.2004 version 1.0.0.100
<czemu> bugfix: internal data handling fix
<czemu> bugfix: buffer overflow fix
19 kwietnia 2015 08:02
#4860013 + -45 -  
[23:10] * roobalek (~kvirc@52eef1c.362b7f89.c84.petrotel.pl) has joined #bodzio
[23:11] <%Thebassa> kanał oficjalnie ma robaki
1 lutego 2005 20:42
#1297 + -44 -  
<h^> cyrial: sam != sama
<cyrial> no wcale
<cyrial> powiedz to miriam
24 czerwca 2015 08:02
#4860527 + -40 -  
***Sigismund*** idzie popracować nad regexpami za kasę
<Lex> W biedronce na kasie regexy robisz?
18 pazdziernika 2004 21:33
#299 + -38 -  
<kazio> prooooook
<kazio> osz w morde przegiolem
<tadek> -poszet klex we majty ?
<kazio> nie to byl bonk kontrolowany;]
12 lipca 2005 22:47
#8690 + -38 -  
homesick @ | tylko nie da sie tego co sie nie da
homesick @ | a tak poza tym to sie wszystko da
29 marca 2005 17:23
#2402 + -29 -  
<markoll> znacie jakis skrypt w bashu na sprawdazenie jaka sie ma konfiguracje kompa?
<zxc> lol
<zxc> 'cat /dev/urandom && dmesg'
<Faszczu> :]
>>> markoll<<<zxc: wyswietla mi jakies dziwne znaki ktore leca strasznie szybko
<Faszczu> hahaha
1 stycznia 2005 21:45
#812 + -25 -  
<`sky`> switch jest bialy
<`sky`> a routery zazwyczaj niebieskie
3 listopada 2014 14:02
#4858913 + -21 -  
//dziwny obrazek z cyanide & happiness//

<Nancy> tyle internetów w jednym obrazku ;_;
<Nihl> brakuje tylko cycków i kota
<Nihl>w sumie dwa koty zniwelowałyby brak cycków
<Nihl>niemniej, zawartosc tego obrazka posiada jakies 79% ekstraktu z internetów