bash.org.pl

15 lipca 2020 08:02
#4863453 + 96 -  
<chosen> ostatnio dziwny typ mi sie przygladal w Biedronce
<ewilded> pewnie gdzies na swoim podziemnym IRC-u dokladnie to samo napisal o Tobie
14 lipca 2020 16:02
#4863479 + 68 -  
<vuko> The authenticity of host 'localhost (::1)' can't be established.
<trasz> takie czasy, nikomu nie można ufać.
14 lipca 2020 08:02
#4863480 + 57 -  
Dominika: kwarantanna to jest taki vim
Dominika: nie możesz wyjść
13 maja 2020 18:02
#4863475 + 219 -  
<gordon> poczta polska dostanie wszystkie dane osobowe i nic z tym nie możemy zrobić...
<gordon> ale jakby tak na szybko zmienić swoje imiona?
<pawwwel> na jakie?
<gordon> może DROP DATABASE?
13 maja 2020 12:02
#4863451 + 200 -  
<mkwm> mam pomysł na nazwę platformy do komunikacji video w czasie pandemii
<mkwm> covideo
13 maja 2020 08:02
#4863452 + 176 -  
<domon> Policzyłem daniny na państwo
<domon> wyszło mi ze utrzymuje 8,(3) bąbelka na miesięcznie
<domon> A patologia i tak ma mnie za wroga narodu
<domon> pomimo tego ze im daje kasę na pety i harnasie
30 kwietnia 2020 08:02
#4863466 + 298 -  
<lysy>wyznawcy plaskiej ziemii, anty-szczepionkowcy czy inni fanatycy sieci 5G udowodnili juz kompletnie wszystko
<lysy>poza tym, ze maja racje
29 kwietnia 2020 18:58
#4863455 + 130 -  
<Morti> kurwa obudzilem sie i slysze jakies dziwne szumy. ledwo slyszalne, i nawet nie mam pewnosci czy z wewnatrz mojej glowy
<Morti> wlasciwie to szmery, nie szumy
<Ciek> Próbowałeś owinąć głowę folią aluminiową?
17 kwietnia 2020 18:02
#4863442 + 254 -  
<mkwm> są produkty mleczne
<mkwm> które mają czas przydatności dłuższy niż niektóre frameworki JS
15 kwietnia 2020 18:02
#4863436 + 56 -  
<widelec> krashan: Troszeczkę niezwyczajnie się dzisiaj zachowujesz. Czyżbyś przez pomyłkę wziął moje leki? ]:->
15 kwietnia 2020 14:02
#4863421 + 326 -  
<@mati75> Najgorsze w home office jest to, że trzeba napierdalać mailami i taskami żeby udowodnić że się pracuje. W biurze odpalisz sobie jakieś wykresy na dużym monitorze a na laptopie przeglądasz bzdury i te 8 godzin zlatuje momentalnie.
15 kwietnia 2020 08:02
#4863417 + 169 -  
Marek: Tak myślę
Marek: Że ta cała sytuacja
Marek: Pokazuje, że można zmienić świat w pojedynkę
Konrad: xD
Konrad: Wystarczy zjeść nietoperza
Marek: Batman którego nie potrzebujemy
Konrad: Ale na niego zasługujemy xD
14 kwietnia 2020 20:02
#4863419 + 64 -  
<@mollywaggett> najstraszniejszą rzeczą w COVID-19 jest to, że wygląda jak ticket z JIRY
14 kwietnia 2020 16:02
#4863425 + 179 -  
- Musimy wyprodukować miliard testów
- Szefie, ale te co mamy, nie działają
- Ale ja nie mówię, że mają działać, tylko mamy je wyprodukować
14 kwietnia 2020 08:02
#4863416 + -14 -  
<ave> Myjcie rączki su*nsyny
<ave> Koronawirus nie zna dnia, ani godziny.
13 kwietnia 2020 16:02
#4863351 + 190 -  
<hudziel> Trzeba segregować śmieci żeby zostawić świat w dobrym stanie żeby Maryla Rodowicz miała gdzie żyć kiedy nas zabraknie.
13 kwietnia 2020 08:02
#4863190 + 73 -  
<Matt> Legenda głosi że na bashu kiedyś pojawią się nowe cytaty...
<Matt> A jak dobrze wszyscy wiemy, legendy to pie*dolenie :P
12 kwietnia 2020 18:02
#4863247 + 182 -  
<Kasia> Jak przychodziłam do IT to mi mówili, że oni mają specyficzne poczucie humoru. Okazało się, że mnie to bawi.
12 kwietnia 2020 12:02
#4863074 + 40 -  
<SweeX> Nadszedł czas egzekucji!
<SweeX> chmod +x
12 kwietnia 2020 08:02
#4863277 + 247 -  
<mapet> bez barwników, cholesterolu i glutaminianu sodu – teraz to już na wszystkim oszczędzają…