bash.org.pl

28 kwietnia 2005 17:23
#3524 + 8552 -  
<Dis> moja matka zrobila mi dzis zarcika, polozyla sie kolo mnie chwile przed tym jak sie obudzilem, potem jak juz otworzylem oczy to wstala i powiedziala ze jestem lepszy niz ojciec
27 kwietnia 2005 19:21
#3491 + 544 -  
- A jak mam to skompilowac?
- Spakowalem Ci tam m.bat, uruchom go i sie skompiluje.
- O, dziala. A skad masz ten plik?
- Eee... napisalem? Przeciez to zwykly plik wsadowy.
- A wyslesz mi do niego zrodlo?
27 kwietnia 2005 17:37
#3484 + 1313 -  
<Jagoda16> Zna ktoś tytuł najnowszej piosenki Wilków?
<Robertos> Husky
<Jagoda16> Aha, dzięki.
27 kwietnia 2005 17:36
#3488 + 622 -  
Ja (17:02)
wogóle bys zaczal w koncu myslec
y37 (17:02)
dobra może dowodem tego że myślę będzie to że wczoraj nauczyłem się wykorzystywać zmienne w C++
Ja (17:03)
nie moge wyjsc z podziwu, a umiesz juz kompilowac ?
y37 (17:03)
chyba komponowac, nie muzyka sie nie zajmuje tylko programowania sie ucze przeciez !
Ja (17:04)
eh..
27 kwietnia 2005 17:35
#3452 + 1335 -  
<piXel> jak sama nazwa wskazuje jezyki obce maja byc obce :)
26 kwietnia 2005 20:46
#3437 + 777 -  
<cz> Habemus Moderator!
26 kwietnia 2005 20:46
#3429 + 2691 -  
<pkw> kupilem
<pkw> se w supermarkecie
<pkw> 2 orzeszki ziemne
<pkw> za 1 grosza
<pkw> dziwnie sie na mnie patrzyli
<pkw> matka skwitowala: Popie... a zreszta nie mam sily.. :P
25 kwietnia 2005 15:22
#3367 + 1454 -  
nigdy nie sądziłem, że taki numer ma prawo przejść...

<palnik> Gumis: chcesz kod na god-mode? :)
<_Gumis_> ze co
<_Gumis_> co to za kod
<palnik> alt+F4
<palnik> i enter, zalezy od klienta irca
<_Gumis_> ale po co mi ten kod
<palnik> bedziesz miala opa na wszystkich kanalach
<_Gumis_> fajnie
<Absta> ty to wredny jesteś <;
-!- _Gumis_ [~aneciak@avb232.neoplus.adsl.tpnet.pl] has quit [""]
25 kwietnia 2005 01:01
#3349 + 835 -  
<soldamn> http://info.onet.pl/1086717,12,item.html
<soldamn> kocham unie
<soldamn> polska ma za duze zapasy grzybow w sloiczkach
<soldamn> i narzuca nam kare 7,5 miliona e
25 kwietnia 2005 01:00
#3346 + 989 -  
<y37> masz moze najnowszego windowsa XP
<Ja> tak, na 5 dyskietkach
<y37> ale to home czy profesional ?
<Ja> 3.11
<y37> czyli to ten z sp2 ?
25 kwietnia 2005 00:57
#3340 + 2260 -  
<Koyot> do nas kolezanka doszla do klasy
<Koyot> tez cos miala jakis konflikt z prawem
<Koyot> i miala do wyboru, albo nasza szkola, albo poprawczak
25 kwietnia 2005 00:56
#3336 + 1545 -  
<Goofi> kurde, usyfiony mam monitor i jakies dziwne kropki mam nad niektorymi literkami :P
<Koyot> Goofi, hmm dziwne, jäkie ty kröpki näd literkami widzisz?
23 kwietnia 2005 22:18
#3273 + -421 -  
<zazik> hej
<Kipst> hej
<zazik> zainstalowałem auroxa
<zazik> ale nie widzi mi karty sieciowej
<Kipst> to slabo
<Kipst> :)
<Kipst> jakie jadro?
<zazik> gnome
23 kwietnia 2005 15:46
#3266 + 1210 -  
gregd [~gregd@xdsl-4090.wroclaw.dialog.net.pl] has joined #linux.pl
<gregd> uzywal ktos kiedys biblioteki libiqxmlrpc ?
<Neze> nie, ja tam chodze do miejskiej
23 kwietnia 2005 01:11
#3240 + 682 -  
<ur> na mojej fotce sie gimp wywalal ;]
23 kwietnia 2005 01:11
#3241 + 1271 -  
<HelDoRe> hmmmm chyba powinienem sciszyc muzyke, przez basy kursor myszy mi skacze....
22 kwietnia 2005 19:19
#3235 + 1679 -  
<Lake> stary ja sie zenie
<achi> przez ta wiosne, ja tez miewam ostatnio mysli samobójcze ...
22 kwietnia 2005 01:14
#3222 + 215 -  
<Kosma> na bloku obok mnie jest rozdzielnia transformatorowa z oznaczeniem R-1337
<Kosma> sądzicie, że to zamaskowana baza hax0rów? ;]
21 kwietnia 2005 21:32
#3216 + 553 -  
(21:19:37) *** Marcin ma status Chętny do rozmowy [Haende Hoch, wznosimy je do Pana....]
20 kwietnia 2005 22:12
#3175 + 1070 -  
<Sharpy> Tego 486 to dostalem od kolegi z niemiec. Przemycalem go przez granice w bagazu. Potem siedzialem na nim w korytarzu w pociagu.
<Sharpy> Blacharz samochodowy dostal pierwszy w swoim zyciu komputer do wyklepania.