bash.org.pl

11 grudnia 2013 15:42
#4854717 + 192 -  
<Orkan Ksawery> : dałem se już spokój
27 stycznia 2005 11:12
#1173 + 193 -  
<r> wyglądam jak restrykcja.
5 lutego 2005 01:53
#1358 + 197 -  
<Ictorn> ja mam zawsze racje (wyjatkami sa sytuacje kiedy sie myle) :P
9 wrzesnia 2008 20:18
#413367 + 197 -  
<schyoos> własnie wróciłem z włoch. byłem z ekipą i jeden mój kumpel był tam z laską.
<mygla> ooo...szalejesz. fajna jakas?^^
<schyoos> może nie będe sie wypowiadal. w kazdym razie 40 stopni w cieniu, rzym.
<schyoos> idzie ona. długi rękaw, długie czarne spodnie, czarne trampki, czarny kapelusz na głowie, na to wszystko czarna kamizelka. nagle idzie jakas grupa turystów. polacy. mijaja ją i nagle taki kolo sie wyrywa "tak to jest jak sie jest krolowa ciemnosci"
<schyoos> myslałem ze zjem lacie.
<mygla> lol:PP
13 lutego 2005 00:57
#1504 + 198 -  
::: (gg:xxxxxxx) Rozpoczęto rozmowę z gg:xxxxxxx
::: Wciśnij Alt-G by ignorować, Alt-K by zamknąć okno
.-- gg:xxxxxxx --- -- -
| ej przeskanujesz mi jedno ip?
`----- ---- --- -- -
.-- b3x/gg:xxxxxxx --- -- -
| jakie?
`----- ---- --- -- -
.-- gg:xxxxxxx --- -- -
| 127.0.0.1
`----- ---- --- -- -
20 czerwca 2015 18:02
#4860318 + 199 -  
<marhw> Krótka historia świata
<marhw> Big Bang
<marhw> Pojawienie się ludzi
<marhw> JavaScript
19 czerwca 2013 13:50
#4851660 + 203 -  
< mac-> w PRLu zbudowano i produkowano EP09 w oparciu tylko o polskie technologie i to jezdzi do dzis
< mac-> a w IIIRP jak potrzebowali elektrowoz to kupili od niemca i z wielka pompa przyjeli na stan nazyawajac ja EU44 'Husarz'
< mac-> powinni to nazwac EU44 'Schleswig-Holstein' bo to wstep do kompletnego upadku PKP jak 'Schleswig-Holstein' byll wstepem do kompletnego upadku IIRP ...
26 kwietnia 2015 08:02
#4860297 + 203 -  
< chommik> Metallica jest jak gotowany kurczak
< chommik> niby mięso, ale jednak bez smaku.
11 kwietnia 2007 13:56
#188547 + 204 -  
<pathes> Powinni wprowadzić 64-bitową zmienną czasu.
<mwk> Po co?
<mwk> 32-bitowa nie wystarczy?
<pathes> Najlepiej, jak sie uzbroją w czas dłuższy niż wiek wszechświata.
<pathes> Poza tym, co w dzisiejszych czasach ci 64 bity zrobią?
<pathes> Miejsca jest na wszystko.
<mwk> Może, ale są problemy ze zgodnością.
<mwk> Jak w krytycznej strukturze systemowej nagle się zmieni rozmiar pola, żadne stare programy nie będą działać bez rekompilacji.
<pathes> Do 2037 tak czy siak będą musieli zmienić.
<mwk> Nie będą.
<mwk> W 2012 jest przecież koniec świata.
<pathes> Taak.
<pathes> Przepowiednia Azteków uratuje biednych programistów przed kompilowaniem.
<pathes> A przy okazji zabije cały swiat. Ale to szczegół.
8 stycznia 2015 08:02
#4859551 + 205 -  
A: właśnie tak jest z tymi nowymi wynalazkami
A: one są tak świeże ze ludzie nie znają skutków długofalowych
B: nie wiem czemu, pomyślałem o PHP...
25 listopada 2016 14:02
#4862250 + 206 -  
<zdun8> jak chce zostawić laptopa samego to zamiast lockscreen'a włączam VIMa
18 czerwca 2015 08:02
#4860298 + 212 -  
* kicior99 sie zastanawia gdzie jest 1/2 cebuli
< Grzeeesiek> kicior szuka drugiej połówki
< Grzeeesiek> pierwszą zjadł
10 pazdziernika 2012 18:22
#4843084 + 213 -  
<samu> ale się tu ludzi nazbierało ;-)
<samu> 23:18 -!- Irssi: #mydevil: Total of 116 nicks
* Forrestal opuścił/a czat (unixstorm.pirc.pl gdansk.pirc.pl)
* asker opuścił/a czat (unixstorm.pirc.pl gdansk.pirc.pl)
* konradb opuścił/a czat (unixstorm.pirc.pl gdansk.pirc.pl)
* lorpio opuścił/a czat (unixstorm.pirc.pl gdansk.pirc.pl)
* caladan opuścił/a czat (unixstorm.pirc.pl gdansk.pirc.pl)
* marvv opuścił/a czat (unixstorm.pirc.pl gdansk.pirc.pl)
* m opuścił/a czat (unixstorm.pirc.pl gdansk.pirc.pl)
* N3T opuścił/a czat (unixstorm.pirc.pl gdansk.pirc.pl)
* wolk opuścił/a czat (unixstorm.pirc.pl gdansk.pirc.pl)
<samu> uhm.
<samu> dobra, nie wyszło mi to najlepiej.
24 lutego 2006 07:45
#40216 + 214 -  
<Konrad> wiesz co
<Konrad> i wpadlem z kumplem na genialny pomysl
<Konrad> pojdziemy do punktu XERO
<Konrad> zeby bylo kolorowe xero
<Konrad> i poprosimy pania zeby nam sxerowala na kolorowym
<Konrad> czysta kartke a4
<Konrad> przejdzie to?
2 maja 2005 01:44
#3745 + 214 -  
[gg]

<bober> nie no nie ma co ukrywac                                                        
<bober> hacze troche
22 kwietnia 2005 01:14
#3222 + 215 -  
<Kosma> na bloku obok mnie jest rozdzielnia transformatorowa z oznaczeniem R-1337
<Kosma> sądzicie, że to zamaskowana baza hax0rów? ;]
30 listopada 2016 08:02
#4862321 + 216 -  
#speaking about hard times
<Juan> Well, nobody dies a virgin
<Juan> We all get ducked all over in life
<Juan> Fucked*
<nus> lol
<Juan> lol autocorrect
<nus> Poland loves that one
<nus> rotfl
11 listopada 2014 20:02
#4859082 + 220 -  
<dhg> drag_op: ale ja sie zastanawiam po co mi te windowsy
<dhg> jak już ich wlasciwie nie urzywam
<drag_op> ale używasz pewno często
17 pazdziernika 2014 08:02
#4858685 + 223 -  
<tomeczek> Czy jeśli będę podgrzewał swój Solid State Drive aż stanie się Gas State Drive, to umożliwi mi to Cloud Computing?
12 sierpnia 2005 20:57
#11540 + 223 -  
<aph`> http://pl.wikipedia.org/wiki/KEO
<aph`> fajne nie?
<czemu> aph`: A tam za 50 tys lat. Za 20 lat zawadzi o ruską satelitę meteorologiczną i się rozwali :P