bash.org.pl

21 wrzesnia 2007 23:37
#259100 + 15336 -  
<ja> właśnie padłem
<ja> w tle leci władca pierścieni
<ja> ta scena gdzie drużyna się zbiera
<ja> masz mój łuk
<ja> i mój topór
<ania> lol
<ja> i mój miecz
<ja> a mój stary na to:
<ja> to weźcie moją starą
3 maja 2007 08:43
#198250 + 15369 -  
<baltros> gliniarze mnie dzis na suszarke zlapali i wlepili 4 punkty i sprawdzili ile dotąd miałem
<mattiz> i co?
<baltros> powiedzial, zebym jechal na BP, bo za tyle punktów to dają żelazko
30 lipca 2009 15:53
#557058 + 15382 -  
<bartekj>jak kobieta robi sie na bostwo to jest wtedy poganizm celtyzm czy cos innego?
<p0ny> tynkarstwo powiedzialbym
3 kwietnia 2010 14:09
#613292 + 15384 -  
<przemo> Jadę dzisiaj 111. Mijam Ogród Saski i dopada mnie alergia, zaczynam łzawić i flukać. Mijam pl. Piłsudskiego gdzie budują krzyż ze sceną z okazji śmierci JP2. I jakaś starsza pani, widząc moje łzawiące oczy, mówi mi: - Niech pan nie płacze. On jest z nami.
5 sierpnia 2009 10:58
#558311 + 15395 -  
<marcin> na co masz ochote?
<ania> wiesz na co, ale sie zastanawiam bo mam okres... :(
<marcin> dziąsła Ci chyba nie krwawią :)
<ania>... :|
18 czerwca 2009 19:04
#544538 + 15396 -  
<Czarus> Ja mam w dupie mature i tak pójde na kierowce tira
<Czarus> I bede zarabiał 40zł na godzine
<MichaS>Tyle to zarabia obsługa kierowcy tira
17 stycznia 2010 22:00
#595027 + 15431 -  
<krajek> slyszałem że impreze robisz
<krajek> i ostatni się dowiaduje
<krajek> znowu
<pyro> nie ostatni
<pyro> ... to kiedy ją robie? wypiłbym coś.
3 kwietnia 2009 11:36
#511490 + 15447 -  
<oofie>Heh dziewczyna mi się burzy
<pshmq>why?
<oofie>bo od następnego roku chcę z kumpelą na spółę mieszkanie wynająć i jest zazdrosna
<pshmq>a ma o co?
<oofie>coś ty, przecież to tylko studia
<pshmq>no tak, prędzej ją zjesz niż zaliczysz ;P
<oofie>xD
11 kwietnia 2007 17:41
#188586 + 15448 -  
<arbuz> The latest poll taken by the Government asked people who live in Ireland
if they think Polish immigration is a serious problem:
23% of respondents answered: Yes, it is a serious problem.
77% of respondents answered: Absolutnie zaden. To nie jest powazna kwestia.
9 lutego 2007 20:01
#156680 + 15450 -  
<lol1> o której jutro mamy pociąg do budy??
<beksa> 7:34
<lol1> a powrotny?
<beksa> 7:50
21 lutego 2010 10:09
#603798 + 15460 -  
forum iPhone'a
<ja_kub> wylałem piwo na swojego iphona, leżał tam tylko kilka sekund, da radę go uratować??
<marrco> szkoda piwa...
<piter> uu, piwa szkoda
<noname> piwa już nie odzyskasz :(
<ja_kub> no, dzięki za pomoc :o
5 marca 2008 01:45
#345558 + 15472 -  
<MichaS> słyszałaś o takiej akcji DZIEWICTWO- mam ale nie dam ???
<gosia> pierwsze słysze
<MichaS> i za to Cie lubie xD
5 grudnia 2009 19:11
#583435 + 15476 -  
<Dreghor> ostatnio po jaraniu duzo myslalem
<Dreghor> dlaczego w winnicy jest pelno wina a w piwnicy nie ma piwa?
25 grudnia 2010 21:32
#657342 + 15478 -  
<Retwe> Jestem 1 raz od 4 lat w kosciele
<Retwe> I zauwazylem ze przy oltarzu lapie wifi proboszcza
<damian004> Retwe, po co byłeś w kościele?
<Retwe> Jestem
<Retwe> Matka mi kazala
21 kwietnia 2009 17:30
#521682 + 15487 -  
<kars> Rozmowy w toku biją wszystko inne na łeb i na szyje
<kars> Cytuję "Jeśli boisz się pierwszego razu a chciałabyś mieć to z głowy zadzwon (03...
22 marca 2009 09:14
#505652 + 15487 -  
<Dhenuka> w kawiarniach powinni serwować kawe dla emo... byłaby czarna, z czaszka na filiżance, zamiast ciasteczka kawałek szkła i nazywałaby się 'depresso'
9 lipca 2008 22:57
#393565 + 15524 -  
<mokry> ogólnie to ja lekarzem jestem..
<mokry> i przychodzi do mnie ostatnio pacjent i mówi, że ma problem
<mokry> koleś student na 100%
<mokry> mówię, żeby powiedział o co chodzi
<mokry> to on mi się zaczyna żalić, że w akademiku mieszka itd
<mokry> i przechodzi do sedna, że się moczy
<mokry> ja tak myślę i mówię, że jest pewnie jakiś powód tego- jakieś sny czy coś
<mokry> a on taka mina skwaszona i mówię, że jak nie powie dokładnie to mu nie pomogę
<mokry> on popatrzył na lewo na prawo czy nikogo nie ma i mówi
<mokry> śni mi się, że idę ciemnym korytarzem i są ognie itd taki klimat straszny
<mokry> dochodzę do końca i wchodzę do ciemnej sali a tam Lucyfer
<mokry> i Lucyfer krzyczy: Za swe złe czyny- oddaj mi szczyny!
<mokry> i on budzi się wtedy w łóżku i jest total zmoczony
<mokry> niestety- nie wytrzymałem i padłem ze śmiechu
10 kwietnia 2009 09:54
#515015 + 15524 -  
<karwiec> pamietasz jak Marcin i Łukasz reklamowali Star Wars : Zemsta sithów? ten film?
<marian> nooo.
<karwiec> byli przebrali za Lorda Vadera i Luke Skywalkera, wiesz wymachiwali mieczami i rozdawali karteczki o filmie.
<karwiec> mieli przerwe 15 minutowa to skoczyli do maka no i to wygladalo jakos tak :
Luke Skywalker : poprosze 4 big macki i 2x duze frytki..
Lord Vader : Na koszt imperium...
babka z maka wyjela wielki zeszyt i szukala nazwy imperium i powiedziala ze nie znalazla takiej firmy zarejestrowanej u nich..
<marian> ;/
26 sierpnia 2009 14:45
#561915 + 15526 -  
<Maciek> Co robią twoi rodzice?
<Kasia> sprzedają prochy
<Maciek> Farmaceuci?
<Kasia> powiedzmy...
5 marca 2007 17:13
#171036 + 15567 -  
<ktos> przyszła dzisiaj jakaś kobita wkurzona bo nie mamy bezprzewodowych zasilaczy
<ja> czego?
<ktos> tak właśnie spytałem
<ktos> może chce zasilacz do bezprzewodowego routera czy co?
<ktos> a ona ze nie nie, czytałam na waszej stronie o tym, chcę go chcę go
<ktos> wkurzyła się kiedy jej powiedziałem że taka technologia nie istnieje
<ja> heh
<ktos> próbowałem być miły, ale doprowadziła mnie do tego, że powiedziałem ”proszę wrócić za 30 lat”
<ktos> “zdobędziemy tajne pozytronowe osłony defleksyjne i bezprzewodowe zasilacze staną się rzeczywistością”
<ja> tyle zachodu żeby być dupkiem wobec biednej kobiety
<ktos> to ona rzuciła mi w twarz że chce się widzieć z kierownikiem
<ktos> powiedziałem jej że właśnie się teleportował na zebranie firmowe do Tokyo