bash.org.pl

3 maja 2005 14:23
#3900 + 41624 -  
<amanda99> siemaaa, z kad klikaci??????
<Loki> z tond
<ramirez> z tamtond
<Vesuvio> Ze wszond.
<Dis> Z nienacka
<bercik> Z komputra
<amanda99> dziwne miasta
<amanda99> to nie ma rzadnych ziomkuw z wawy????
3 maja 2005 20:18
#3933 + -131 -  
<delete> cat /dev/zero > /dev/null czemu to tak dlugo trwa ?
* Tomekk^ gleba
4 maja 2005 11:29
#3991 + 1128 -  
<Barszczu> wiem vi jest najlepszy ale wymyslili juz edytory w ktorych zeby cos napisac starczy po prostu to wstukac na klawiaturze
4 maja 2005 11:29
#3990 + 1347 -  
<nati> jestes misiek?
<nati> oo..
<nati> wolny juz /
<nati> ??
<klakier_gm> tak
<nati> to wchodzimy na allegro?
<klakier_gm> no to wchodz
<nati> jestem
<klakier_gm> to teraz zostan sobie tam i daj mi w spokoju wypic piwo przy kompie
4 maja 2005 11:30
#3978 + 449 -  
<raziel> co daje ? cat /dev/random ?
<ur0X> ÇěőÚiüöüWďÇň
<cyckon> u mnie daje co innego :D
4 maja 2005 11:30
#3974 + 1593 -  
<d3m> u nas facet jak złapał na ściąganiu to stawiał 3 laski:
<d3m> jedną za oszukiwanie psora, drugą za oszukiwanie pana boga a trzecia za oszukiwanie samego siebie
4 maja 2005 11:31
#3967 + 580 -  
<lysyr> mam problem, jak wlacze w xorg.conf option "RenderAccel" "true"
<lysyr> to przy otwieraniu okna ladujacego kde mi sie zawiesza komp
<governor> jaka masz karte i jakie sterowniki
<lysyr> geforce2mx
<lysyr> oficjalne z ati
4 maja 2005 11:31
#3965 + 1096 -  
<Mrsnh> ej a jak mam poblokowane porty, to moge to jakos odblokowac :> ??
<wirus2> przepychacka do kibla ;p
4 maja 2005 20:05
#4001 + 1249 -  
<reb_oot> wow ile ludzi
<SiD> no boty nowe
<kry> tera bedzie z kim rozmawiac
5 maja 2005 02:49
#4023 + 1121 -  
<ex> a po co naciskasz F5?
<chelmik> odswiez
<ex> czujesz się nieświezy ;) ??
<chelmik> omg
5 maja 2005 16:28
#4066 + 655 -  
<kaj> dupa.8
<Malpa> dupa21
<kaj> dupa.997
<Maverick> trzeci raz zmienam haslo na ruta, dajcie spokoj :D
5 maja 2005 20:28
#4070 + 1996 -  
<markoll> moge zadac glupie pytanie ?
<frag4> a masz inne? ;]
5 maja 2005 20:35
#4087 + 861 -  
<ziupo> a nei moze miec obydwu ?
<fus> Nie
<ziupo> ales ty zazdrosny :P
<fus> Nie
<fus> Jestem po prostu asertywny - umiem mówić Nie.
<ziupo> hehe :> to raczej nei byl przyklad asertywnosci a zazdrosci
<fus> Nie
5 maja 2005 20:48
#4075 + 1140 -  
<^Abaddon^> potrzebuję jakiejś recenzji filmu po angielsku, ale nie na 1000 słów i językiem filmoznawców
<^Abaddon^> znaczy
<^Abaddon^> nie językiem filmoznawców
<HelDoRe> shot, shot, blood, blood, kabum
<HelDoRe> styknie?
5 maja 2005 21:08
#4091 + 1774 -  
Rozmowa z kurnik.pl, literaki:

* czemu69 sprawdza; slowa 'fat' nie ma w slowniku...
<czemu69> co to fat?
<tamas> system plikow, dzieki niemu tutaj jestes
<czemu69> nie prawda, mam reiserfs
<tamas> pierd...
<czemu69> a windows smierdzi :-)
<tamas> jak dziecko i sie nie znasz
<tamas> chlopie, o samym sprzecie poczytaj
<czemu69> tzn.? moze jasniej? IMO znam sie troche na tych rzeczach
<tamas> A ja wykladam na Uniwersytecie wiec sie lepiej znam dziecko.
<tamas> bo co ma oprogramowanie
<tamas> do formatu dysku?
<czemu69> prawdopodobnie to, ze system operacyjny chodzi pod kontrola danego systemu plikow
<czemu69> eg. Windows/DOS - fat/vfat, ntfs; Linux - jfs, xfs, reiserfs, ext*; BeOS - BeFS
<tamas> hehe, Ty nie rozumiesz co piszesz
<tamas> to jest normalnie wtorny alfabetyzm
<czemu69> co nazywasz wtornym analfabetyzmem?
<tamas> nie wazne, graj bo sie osmieszasz
6 maja 2005 23:22
#4176 + 519 -  
Z forum kse:
Bula i spula: Jak zrobić, aby raz zamontowany dysk się automatycznie montował po restarcie?
lofix: man fstab
Bula i spula: Nic nie pomogło
frag4: Z ciekawości, wpisałeś to polecenie i na tym sie skończyło?
Bula i spula: tak:)
7 maja 2005 01:01
#4188 + 1603 -  
<Malpa> moze to brzmi niewiarygodnie ale swiat nie konczy sie na dupczeniu i wodce
<Boloney> Malpa: no tak brakuje jeszcze fajek :)
7 maja 2005 03:34
#4193 + 1509 -  
<Lunar> eh kurde, stwierdzilem ze trza by sie zaczac leczyc, albo na jakis odwyk isc :P
<Lunar> bo chcialem numer telefonu skopiowac i wkleic do komorki xD
7 maja 2005 10:40
#4201 + 2065 -  
<Grahamcza> dajcie opka
<Grabka> Grahamcza: Żeby dostać opa, trzeba wpisać /disco
<Grahamcza> DISCO Unknown command
<Grahamcza> -
<Grabka> Aaaa, to musisz wcisnąć lewy Alt, przytrzymać go i potem nacisnąć F4, bo w mircu jest inaczej, sorry, pomyliło mi się.
-!- Grahamcza [graham@dial-55.lubin.dialog.net.pl] has quit [""]
<Grabka> Mniammm.
<luciee> czasem sie zastanawiam czy on ma mozg
<Grabka> 1:0 dla mnie.
7 maja 2005 15:33
#4217 + 1706 -  
:::: neerG!neerG@c105-211.icpnet.pl has joined #pomoc
<neerG> Witam!
<neerG> Czy moglby mi ktos pomoc ?
<neerG> Mam wloszczyzne, kostki rosolowe, sol itp i nie wiem jak zrobic zupe