bash.org.pl

27 kwietnia 2010 10:16
#618728 + 13295 -  
<Kasia> Córeczce damy na imię Asia:)
<łukasz> a synkowi Ukasz
3 listopada 2010 22:24
#648982 + 13293 -  
<andrzej> Chyba kupię licencję WinRARa.
<staszek> Eee...? Po co?
<andrzej> Bo tak sobie myślę, że może dostanę jakiś bonus jako pierwszy klient.
10 stycznia 2008 23:20
#318277 + 13293 -  
<martin> uczyłem się i wiem już, co to zygota, gastrulacja, bruzdowanie
<martin> na czym polegają badania prenatalne
<martin> co to jest łożysko i jakie ma funkcje + budowa błon płodowych
<martin> teraz jeszcze cykl miesięczny i się rozryczę ze szczęścia, że jestem facetem
3 listopada 2010 18:58
#648755 + 13287 -  
<teddy> Podaj mi jeden konkretny powód dla którego nie warto iść na wykład.
<rU8tis> A po co?
<teddy> No w sumie...
20 lutego 2010 11:20
#603924 + 13287 -  
<a> wymarzona fura?
<b> aston martin
<c> corvetta z 1968
<d> hugokopter
12 lipca 2010 08:30
#632861 + 13259 -  
<Chris> Ty znowu z tym obrażaniem, skąd możesz wiedzieć czy jestem obrażony, skoro nawet nie rozmawiamy na żywo?
<Waży> bo piszesz mądrze i z przecinkami
22 stycznia 2010 11:26
#595794 + 13259 -  
<Szyman> Tapir: a Ty się czasem kąpiesz?
<Tapir> No co Ty..
<Szyman>a używasz chociaż dezodorantu?
<Tapir> No używam czasem a co?
<Szyman> A jakiej marki?
<Tapir> Pronto czy jakoś tak
3 kwietnia 2009 22:13
#511665 + 13255 -  
<kasia>chciałabym znów być mała dziewczynką, gdzie jedynym problemem był wybór smaku gumy
<roX>mężczyźni do teraz mają z tym problem
3 stycznia 2008 19:22
#314763 + 13252 -  
<i> Rozmowa na ulicy Londynu
<osoba1> Excuse me, could you tell me where is Polish Chancellery?
<osoba2> Nie trudź się, też jestem z Polski. Dwie przecznice dalej.
<przypadkowy przechodzień> No jasne, a czegoś ty się spodziewał? Że w Londynie Anglika spotkasz?!
8 kwietnia 2010 19:58
#614511 + 13248 -  
<Nat>Przespałes sie ze mna a zdjecia mi nie chcesz dać?
19 listopada 2009 16:13
#579925 + 13243 -  
<Marta> twoj opis obraza moje uczucia religijne.
<Aleksy> ?
<Marta> zmienisz?
<Marta> o, dziekuje :)
<Aleksy> nie zmienilem.
<Marta> jakto, przeciez widze ze juz nie masz?
<Aleksy> wywaliłem cie z listy, dzieki.
18 listopada 2009 01:04
#579733 + 13204 -  
<phx> nie ma to jak mieć otwartych naraz 50 zakładek
<phx> jakaś pieprzona reklama glosowa poleci w jednej z nich i szukaj teraz w której
9 grudnia 2009 20:22
#584386 + 13198 -  
<+feris> vervurax: to czemu taki zajety jestes?
<+vervurax> feris: zebys sie pytal :>
<+feris> gadasz jak moja matka :D
<+vervurax> nie pyskuj
26 marca 2008 23:29
#357117 + 13191 -  
<ksx> wiesz co stary, dopiero jako student pojąłem czemu ludzie zawsze pytają: 'uczysz sie czy studiujesz?'
1 kwietnia 2007 13:21
#183124 + 13183 -  
-!- amanda99 [~ergf@bbi124.neoplus.adsl.tpnet.pl] has joined #polska
<amanda99>heey!!!11
-!- janek has quit IRC (Quit: Lost Terminal)
-!- mariuszek665 has quit IRC (Quit: Lost Terminal)
-!- śledziu has quit IRC (Quit: Lost Terminal)
*** Changing nick from [amanda99] to [albercik]
<albercik> prima aprilis :)
25 listopada 2010 14:42
#652215 + 13181 -  
<Eldim> Ma ktoś może prostownik pożyczyć?
<Kaśka> To się prostownica nazywa
10 wrzesnia 2006 17:58
#80916 + 13176 -  
<lukpt> musze sie pobawic programikiem, zaraz wracam :)
<XeoL> ja mojego inaczej nazwałem.....
31 grudnia 2010 12:52
#658381 + 13175 -  
<bash.org.pl> Dziękujemy za kolejny rok spędzony z nami. Udanego Sylwestra i wejścia z impetem w Nowy Rok życzy zespół bash.org.pl :)
23 stycznia 2011 12:53
#661297 + 13166 -  
<ja>byłem na siłce
<ja>przywieźli nową maszynę
<ja>fajna
<ja>po pół godzinie jednak miałem dość
<ja>spuchłem, rzygać się chciało
<ja>ale na prawde ma wszystko
<ja>snickersy, marsy, kit-katy
2 czerwca 2007 21:05
#212975 + 13149 -  
<K>już nie ma dziewczyny
<g> a to czemu?:>
<K>bo powiedziała mu, że jest w neokatechumenacie, że pomimo, iż ma 26 lat jest dziewicą, że odda mu się tylko po ślubie, i że nie będzie stosowała żadnych metod antykoncepcji
<K>hehehheehhee no szczam normalnie
<K>ale i tak jego riposta przebiła wszystko
<g> mianowicie?
<K>spytał się jej, czy w dupę chociaż można