bash.org.pl

19 lutego 2014 17:20
#4855795 + 1163 -  
<Toudi> Ej, teraz jakby wybuchła wojna i działalibyśmy w partyzantce, i nie byłoby co jeść to byśmy sobie pizze zamawiali.
20 lutego 2014 08:32
#4855788 + 2065 -  
<k4be> jakieś specjalne gniazda usb zastosowali w tym monitorze
<k4be> wtyk dopiero w czwartą stronę pasuje
20 lutego 2014 12:25
#4855798 + 452 -  
sebastian: nie wiesz jak działają stery nvidi-319 na kernelu 3.13?
<sebastian> wg amerykanskich naukowcow dzialaja albo nie
<wiktorek140> pytam sie w praktyce nie w teorii
<evilizm> amerykanscy naukowcy przeprowadzili badania empiryczne i stery nvidii-319 na kernelu 3.13 dzialaja albo nie
<wiktorek140> :)
<wiktorek140> dobra tyle już wiem... :)
<wiktorek140> a jest ktoś w stanie przedstawić wyniki badań empirycznych w postaci boolean oznaczonego, nie dopuszczającego dwóch stanów w tym samym czasie?
<evilizm> pytasz o paradoks sterownika Schrodingera
<evilizm> dopoki go nie uruchomisz na kernelu 3.13
<evilizm> sterownik Schrodingera jednoczesnie dziala i nie dziala
<sebastian> Schroedingera
<evilizm> dopiero jak go uruchomisz, to zamanifestuje sie w jednym z dwoch stanow.
20 lutego 2014 19:44
#4855833 + 2599 -  
<czajnik> zauważyłem, że dziewczyny piszą ze mną kilka minut i potem muszą z/w na miesiąc
21 lutego 2014 00:07
#4855665 + 125 -  
<nocomment> kobiety programisty powinny byc jak python
<nocomment> easy, flexible and multi-platform
21 lutego 2014 10:41
#4855661 + 1683 -  
<anka> nie ciekawilo cie czasem gdzie bedziesz za 10 lat, co bedziesz robil/
<caiman> stał na czele armii nieumarłych, prowadząc ich do boju w celu zakrycia świata całunem zniszczenia i chaosu
<caiman> chociaż ostatnio staram się o pracę w sektorze finansowym. wychodzi prawie na to samo
21 lutego 2014 15:33
#4855655 + 3466 -  
[16:44] Vuirulent: ja jak szedłem na studia to złożyłem papiery na zarządzanie i marketing tak w razie jakbym się nie dostał na budownictwo
[16:44] Vuirulent: dostałem się na to zarządzanie ale się nie zgłosiłem tam wogóle
[16:45] Vuirulent: po 2 latach dostałem pismo że niestety muszę powtarzać
[16:45] Vuirulent: nic by w tym dziwnego nie było gdyby nie to że musiałem powtarzać II semestr
[16:45] Vuirulent: a pierwszy miałem zaliczony
21 lutego 2014 20:10
#4855639 + 2046 -  
<kx> cos jest chyba nie tak
<kx> moj pies bardziej reaguje na dzwiek zamykanego laptopa niz na swoje imie
<kx> czy to czyni mnie zlym wlascicielem?
22 lutego 2014 08:23
#4855778 + 279 -  
<Zashi> Czy słowo "zboczeniec" nie powinno oznaczać osoby chorobliwie kochającej boczek?! Czyżbyśmy całe życie używali złego znaczenia?!
22 lutego 2014 14:25
#4855772 + 2471 -  
<Gosia> Co oni w tej Rosji myślą że jak zrobią dużą imprezę sportową to wszyscy w kraju zapomną o tym że ludzi się tam wykorzystuje do niewolniczej pracy i rząd nie ma szacunku do obywateli?
<MichaS_LwK> Euro pamiętasz?
25 lutego 2014 19:32
#4855959 + 772 -  
<czeslaw> Śniło mi się, że schodziłem po schodach w jakiejś galerii handlowej
<czeslaw> i nagle wyskoczył wielki error 404
<czeslaw> i była ewakuacja
26 lutego 2014 10:17
#4855939 + 2240 -  
<Mussli> właśnie wysnułam nową teorię.
<Mussli> kobiety nie są z wenus, ani z żebra adama
<Mussli> kobiety są z drewna.
<Mussli> albo laska albo deska.
26 lutego 2014 17:53
#4855936 + 2797 -  
<Corvax`> Ze strony Telekomunikacji Polskiej:
<Corvax`> instrukcja pobrania i instalacji programu Adobe Reader [PDF, 853 kB]
2 marca 2014 12:49
#4855950 + 492 -  
<ramot> możesz mi to wyjaśnić? :D
<pati> lubi Cie :>
<ramot> dopiero co ustaliliśmy, że wpieprzyła mnie we friendzona, więc czegoś tu nie ogarniam!
<pati> no ale nie moze Cie przy okazji lubic?
<pati> moze ;D
<ramot> czekaj, czekaj, co?
<pati> Ty naprawde nie rozumiesz kobiet xD
2 marca 2014 20:48
#4855962 + 1372 -  
<radzik> oglądam własnie aukcję
<radzik> bezrękawnik męski
<radzik> opis aukcji
<radzik> "materiał trochę zmechacony, rękawy przybrudzone" ;|
3 marca 2014 09:10
#4855992 + 1261 -  
<Brzesku> UE wprowadzi sankcje dla Ukrainy
<Brzesku> za zanieczyszczanie środowiska palącymi oponami
3 marca 2014 15:27
#4855937 + 148 -  
[20:07] <Jarhem> kuźwa ale mi księżyc napierdala po oczach chyba jeszcze nigdy tak nie świecił
[20:07] <Xan> wyłącz go :)
[20:08] <Inav> wejdź w ustawienia i zmiejsz jasność
[20:08] <Jarhem> czekaj tylko wejdę na admina :D
[20:08] <Jarhem> użytkownik Bóg hasło ?
[20:08] <Jarhem> pamięta ktoś ?
[20:08] <Jarhem> :D
[20:09] <Inav> spróbuj "święty" albo cos w tym stylu :D
[20:09] * wisnia_bedzie_o_22 (~wisienka9@Chat4all-A14DA1C6.dynamic.chello.pl) Quit (Ping timeout)
[20:09] <Inav> nie to hasło
[20:09] <Inav> wyłączyłeś Wiśnie :D
3 marca 2014 20:36
#4855952 + 1886 -  
<hudziel> Ogólnie to sorry jak zacząłem gadać głupoty... trochę podpity byłem
<Jane> Nie ma sprawy bo byłeś bardzo miły.
<Jane> Możesz pić częściej :)
<hudziel> Nawet ja nie dam rady upijać się dwa razy dziennie
4 marca 2014 08:07
#4855997 + 1338 -  
<klient> - witam zamawialam u państwa książkę "moje lata w top gear" i chciałam sie spytac o jej status
<ja> - ma pani numer zamowienia?
<klient> - nie mam
<ja> - to może po nazwisku
<ja> - jeremy clarkson
4 marca 2014 16:04
#4855991 + 1016 -  
<wiciu> Stary za dużo internetów
<chiredan> hmm ?
<wiciu> Chce kupić drukarkę i czytam opis. "kolor: Cygan, Magneta i Yolo"